Nuffnang Ads

Tuesday, April 2, 2013

Saya sebenarnya seorang yang pemalu...

Assalamualaikum wbt,

Waahhhh... letih wooo.... saya sekarang ni lepas balik dari GiatMara Raub. Hehehe... hendak dijadikan cerita, tadi cikgu ina cakap dengan saya, dia baca blog tulisan saya dan dia cakap saya berani betul. Berani? Entahlah, berani kot mana saya pun tak tau tapi apa yang saya tau, say menulis atas dasar minat, memang la ada diantara isu yang saya tulis menyentuh sensitiviti pelbagai kaum *iya ker? Rasanya takde kot... HAHAHAHA.... tercaps lock lak.... hahaha

Saya sebenarnya malu sebab cikgu baca blog saya, tapi nak buat camne kan? Kern minat harus saya teruskan... hehehe... camne skema taks??? hehehe...

Eh, dah lah, saya nak mandi pulaks!!!! Hehe. Dah berpeloh bagai ni....

Assalamualaikum wbt...

P/s: nanti saha update lagi eyh?

2 comments:

  1. malu sgt sampai slh taip..

    ReplyDelete
  2. itu lah, memandangkan ia melalui Grand, payah sikit, masih membiasakan diri dengan keadaan baru..hahahha

    ReplyDelete