Nuffnang Ads

Monday, April 29, 2013

Seminar Usahawan Groom Big Usahawan GIATMARA Pahang.

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar? Sihat tak semua? Saya tak berapa sihat sebab sibuk dengan event giat di Dong esok. Persiapannya memang perrgghh... sangat letih. Banyak lagi perkara yang tak siap. To date.. ni dah dekat pukul 5 dan... masih banyak barang yang kena cari. Huhuhu.. keletihan yang melampau.

Ada benda nak diceritakan.. jangan kerana terlampau ingin dikenali kita terpaksa mencaras rezeki orang lain, namun.. ingatlah. Istidraj yang Allah bagi untuk kita adalah untuk menguji sejauh mana keteguhan dan kekukuhan iman kita. Ingatlah... segala yang diberiNya adalah pinjaman. Earn it by yourself, ur efforts. Okay?

InsyaAllah... segalanya akan berjalan dengan lancar esok. Amin. Segala susah payah akan terbalas esok. Amin....

Assalamualaikum wbt...

p/s: keletihan adalah satu ujian.

2 comments:

  1. ang kan suka handle event gini..mesti ang jd MC kan?

    ReplyDelete
  2. Naz : hahaha.. suka.. tapi letih.. MC? Memang tak lah.. hahaha.. I suka kerja kat belakang2 je.. bagi smooth event... daripada dapat glamour tak tentu arah.. selalu buat kita lupa..hehe

    ReplyDelete