Nuffnang Ads

Friday, April 26, 2013

The English Journey.

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua? Mesti semua sihat kan? Alhamdulillah, saya pun sihat jugak, walaupun cuaca agak tidak mengizinkan, sejuk, berair, hujan. Sejuk wooo...hihu...

Mungkin tak ramai yang tahu, saya ada buat lagi satu blog. Blog ini sebenarnya bertujuan untuk mengimbau kembali kenangan lama dan refresh all those I would say, forgotten knowledge and terms yang kitaorang belajar dahulu. It has been a while kan. hahaha. tapi takpe, as long as I have the references *my books, then takpe lah rasanya untuk saya menulis lagi kan? At least, apa yang saya belajar dahulu, tidak akan dilupakan dan akan terus berkembang.

Tujuan lain saya menulis blog tu adalah untuk berkongsi ilmu fasal Bahasa Inggeris, plus, at least, saya ada letakkan ilmu di blog dan English language students boleh baca kan? gitu.. okay tak?


Korang tetiba baik hati kan, then rasa nak membaca tulisan mengenai English language, boleh lah click banner yang simple kat atas tu, senang je kan. Apa lagi tunggu? click lah..hahhaha..

Assalamualaikum WBT

p/s: seeing the past from the bottomest of my heart.

No comments:

Post a Comment