Nuffnang Ads

Wednesday, May 1, 2013

Aahhhh... Malasnya!!!

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua? YA Allah.. saya ni baru je lepas mengemas bilik.. tapinya.. masih ada banyak lagi barang-barang yang belum dikemas dan perlu dikemaskan supaya tidak kelihatan seperti tongkang pecah!!! yaaa.. tongkang pecah! tak sanggup. Letih dah ni.. nak tidur pulak. tapi masih ada banyak lagi yang belum dikemaskan dan dibuat.



Saya ada dua je pilihan sekarang untuk barang-barang yang berselerak tu. 

A. Lemparkan sahaja ke lantai dan esok balik GIAT kemas. or

B. Esok balik GIAT baru kemas barang-barang yang dilemparkan ke lantai.

Aduh.. letihlah nak pilih mana satu!! huhuuhuh.. kalau camtu.. saya pilih 

C lah... : Tidur sekali dengan barang-barang tersebut.

huhu..

Dah lah.. mengantuk dah.

Assalamualaikum WBT

p/s:  Tak tau kenapa sejak dua menjak ni terasa malas berlampau!!!

2 comments:

  1. Naz : kan!!! memang aku suka jawapan C tu .. tepat lagi lemak berkrim.

    ReplyDelete