Nuffnang Ads

Saturday, May 18, 2013

Dompet oh Dompet!!!

Assalamualaikum WBT,

Semua orang tahu, dompet amatlah penting dalam dunia ni. Setiap orang yang bernama manusia bertamadun, ada mempunyai dompet sebab nak letak segala jenis barang dalam dunia ni. Ada yang besar dabak, ada yang kecilk tenonet, ada juga yang dalam bentuk normal macam orang lain. Kalau ada dompet yang abnormal tu, takpe lah, nak buat camne kan, kalau itu yang dorang prefer, apa salahnya. 

cuba click gambar ni...

Cuba click gambar ni pulak...
Baik, hendak dipendekkan cerita yang panjang berjela, dompet saya tertinggal!!! Entah kat mana, masalahnya. Saya memang terlupa, sesangat tempat mana dompet itu saya letakkan, memang agak kepeningan lah mencari dompet. 

Nasib baik myKad dan lesen dalam bekas tepon, kalau tak, berlayar lah sekali. huhuhuhu... camne ni? ayah saya dah marah da, *nampak tak kemanjaan disitu. hahahaha.. Wek!

Assalamualaikum WBT

p/s: Kat mana lah nak mula cari?

2 comments:

  1. Tenangkan fikiran jap, cer rewind ade g mmne x tadi, doa2 semoga terjumpa dompet tu..insya Allah..
    Btw, nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too. :)

    insanbiasabiasa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Teena Tin : Thanks sebab komen.. iya.. apa salahnyak kan... saya terjah kejap..hehehe

    ReplyDelete