Nuffnang Ads

Sunday, May 26, 2013

Happy Sunday!!!

Assalamualaikum WBT,

Happy Sunday!!! Apa khabar semua? Selamat menghabiskan hari Ahad yang dah sampai separuh hari dah kan? Kepada yang berkerja esok, selamat bekerja dan kepada yang cuti sekolah esok sampai dua minggu tu, selamat bercuti sekolah.

Saya pun esok kena pergi GIAT juga. Ehem, GIAT tak cuti okay, yang cuti hanyalah sekolah. Saya pun tak sabar nak habiskan GIAT, saya nak cari kerja pulak, InsyaAllah, segalanya akan dipermudahkan. InsyaAllah.

Eyh, dah lah, sekarang ni saya nak buat kerja sikit, ada sikit kerja tertunggak dari minggu lepas, so, selamat menghabiskan hujung minggu anda!!!

Assalamualaikum WBT

p/s: mak cakap, "Jangan masuk campur hal orang, belajar je"

No comments:

Post a Comment