Nuffnang Ads

Thursday, May 16, 2013

Jangan Cepat Berpuas hati!

Assalamualaikum WBT,

Saya terbaca ini from one of the awesome blogs that I am following,

The late Steve Jobs once said “The only way to do great work is to love what you do. If you haven’t found it yet, keep looking. Don’t settle. As with all matters of the heart, you will know when you find it”

 Saya suka kata-kata Steve Jos ni. Kalau dalam bahasa Melayunya, 

"Satu-satunya jalan untuk melaksanakan perkara yang hebat adalah melakukan perkara yang disukai. Jikalau anda masih belum berjumpa dengan minat sendiri, jangan mudah berpuas hati, teruskan mencari. Apa-apa pun, hati anda akan tahu apabila berjumpa dengan sesuatu itu"

Mak aigh!! panjangnya.. translation kot! Bukan senang nak cari ayat yang sama dengan maksudnya kan? Hehehe.. kalau sesiapa  yang ada translation dalam Malay yang better dari saya, sila lah comment. hahaha..kalau takde, sila senyap. Sekian terima kasih! hahahaha..

Assalamualaikum WBT

p/s: saya jumpa di blog ni, saya suka baca blog ni, Jom lah baca. Coffee Talk.

No comments:

Post a Comment