Nuffnang Ads

Sunday, May 5, 2013

Kali Pertama Mengundi!!!

Assalamualaikum WBT,

Orang semua sibuk post sal mengundi, saya pun nak jugak lah!!!

Alhamdulillah, syukur kepada Allah sebab diberi nyawa hari ini dan alhamdulillah jugak saya sudah mengundi!!! Yeay, pengalaman pertama, kan sebelum ni saya ada post sal tatacara mengundi kan? So, sebagai seorang yang kali pertama mengundi, perasaan nervous tu tetap ada, dan memang saya nervous pun. 

Bukan sebelum ni takde persediaan ke apa, cuma, perasaan sebenar waktu mengundi dengan perasaan olok-olok tu agak berbeza ok. Hahaha..

Saya hari ni pakai baju special sikit, maklumlah, kali pertama mengundi. Saya pakai baju melayu hitam dengan leher dijahit labuci dan brooh ungu yang memang vass sangat!! Kau, hahaha.. hahahha... memang best lah, sekarang, saya nak tidur kejap, sebab pagi tadi bangun awal, sekarang dah tak larat pulak nak berjaga, tambahan pulak hari ni agak panas, so, tilam dan bantal adalah jawapan yang paling sempurna untuk saya. Mungkin saya akan tidur selama 2 jam, mungkin sebab jap lagi saya nak mengutip segala papan-papan yang ada di tepi2 jalan tu, saya nak buat reban ayam!!!

Yeay!!! reban ayam, btw, anak-anak ayam saya sudah agak besar. Tak lama insyaAllah, boleh lah dijual. hehe. takde lah, baru dua bulan, tak boleh jual lagi lah!!!

Assalamualaikum WBT

p/s: Gantuk weh...

No comments:

Post a Comment