Nuffnang Ads

Sunday, May 12, 2013

Keletihan yang melampau.

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua? Sekarang saya sudah berada di rumah di Kampung Jenud, semalam saya berada di Terengganu, saya pergi pada pagi Sabtu dan balik dari Terengganu pada pukul 12 tengahari tadi. Gila? memang gila...seriously gila.. ni sekarang ni tersangat pening, saya tak tau samada saya dapat pergi ke GIAT ataupun tidak esok, saya sangat pening sekarang ni, sebab keletihan yang teramat.

Kalau saya tak dapat pergi esok, saya mungkin tak sedarkan diri akibat terlampau letih. 7 jam dari Kuala Terengganu, letih woooo!!!

Assalamualaikum WBT

p/s: memang kaw-kaw letih.

2 comments:

  1. tidoorrr je senang ;) badan kalau letih tak dapat buat ape jugak kan :)

    ReplyDelete
  2. Bubble pops : kan.. memang nak tidur dah ni.. tapi banyak kerja lah..huhuhu

    ReplyDelete