Nuffnang Ads

Wednesday, May 8, 2013

My Best Moment YET!

Assalamualaikum WBT,

Saya  memang sangat suka satu gambar ni. Memang seriously, memang suka sangat!!! I was on the cover of our own magazine. Well, bukan lah magazine yang keluar tiap minggu atau tiap bulan or tiap tahun. Hahahha.. tapi magazine ni memang keluar sekali je seumur hidup!!

Sebenarnya outfit ni diambil masa after Annual Dinner, then kami orang ada assignment kena buat, so, to refresh the memories or to live the memories, saya tunjuk balik gambar ni eyh. Suka sangat!! teruja sebab ibarat memang magazine ni di publish dan dicetak worldwide. Memang kesukaan saya!!! 


Cover ni sebenarnya, memang best. Fotografernya? Sekarang bekerja dengan BERNAMA. Belle memang pandai tangkap gambar ni, lagipun dia memang suka tangkap gambar saya yang kiut ni. hahahha.. Editor? Belle dan Kak Nik, bagus dorang ni. Saya? saya buat page lain, selain jadi cover ni, saya juga edit bahagian fashion (cam Bill Cunningham tu) dan makanan kesihatan. Suka sebenarnya buat project ni. memang puashati dengan hasilnya. 

Ada aritu saya tanya, "Belle, kenapa amik aku jadi cover model?"

Belle jawab dengan selamba, "Bila lagi, aku dah memang famous, ni ko pulak.."

Saya tersenyum. hahhaha..

So, ini lah saya, yang telah diedit. Lecturer commented on this layout, 

"kenapa gelap? Kalau terang kan bagus."

Well, sir, ni kan ala-ala Ball gitu kan, lagipun ni masquerade party, so, no need to banyak sangat lights. Tapi kami dapat good grades on this assignments. Suka, best! hehehe.. takpe, lagipun, taste tu MEMANG SUBJECTIVE, sangat subjective. So, benda-benda camni, memang payah sebenarnya. 

Tapi, korang kena agree on one thing!! I am looking great in this picture right? hahaha..

Assalamualaikum WBT

p/s: Bukan senang woo. DIVA MAGAZINE.

2 comments:

  1. wow..macam mana nak langgan majalah ni????

    ReplyDelete
  2. Naz : jangan nak mengada aih...hahahha

    ReplyDelete