Nuffnang Ads

Wednesday, May 8, 2013

Relive the memories.

Assalamualaikum WBT,

Kadang-kadang, ingin je ulang kembali ke masa yang diingini dan melihat kembali kenangan masa lampau. Tapi, kenangan tidak dinamakan kenangan untuk saje-saje, ia ada maksudnya tersendiri. Kenangan adalah untuk dikenang, kan? 

Tapi itu lah, kaki ingin melangkah, tetapi kepala sering memainkan kenangan lama. Seronok tapi macam-macamlah.

Dah lah, ni nak buat kerja pulak,

Assalamualaikum WBT

p/s: entry pendek untuk mengakhiri malam ini.

2 comments:

  1. td aku duk tgk balik album Hidup BEN kt fb aku.. rindu semuaaa

    ReplyDelete
  2. Nadhirah Ahmad : Yup.. aku kan ada koleksi gambar yang agak banyak... tak sebanyak andrew ahh.. seronok rindu semua...

    ReplyDelete