Nuffnang Ads

Friday, June 7, 2013

Basuh kereta jappp...

Assalamualaikum wbt.

Salaam jumaat semua. Apa khabar? Hari jumaat ni saya keluar awal iya lah sebab nak memberikan masa untuk pelatih berehat sekejap dan sembahyang jumaat.

Dalam pada itu, haa... skema tak? Saya pergi basuh kereta jap.. kereta kak saya tu dah lama tak basuh. Haa. Si tenggiling putih tu.. dah ada bedak sejuk dah kat badan tenggiling tu. Huhuhuhu.. kesian dia.. so. Saya basuh lah kat raub ni. Harga tak tau lah saya.. tapi kalau bersih apa salahnya kan? Hehehe..

Dah lah. Nak rehat jap.

Assalamualaikum wbt

P/s: 3 kereta.

Gambar tu adalah gambar dari kedai basuh kereta tu...

No comments:

Post a Comment