Nuffnang Ads

Wednesday, June 19, 2013

Christina Aguilera dah kurus!!!!!

Assalamualaikum WBT,

Hello!!!! Apa khabar semua?

Siapa nak tahu siapa yang telah menghilangkan beratnya? Siapa? siapa? siapa boleh teka? sesiapa yang mempunyai kehebatan meneka tersebut, dipersilakan kehadapan! hahaha. 

Baik, kakak saya yang saya amat sayangi, *please, telah berjaya menghilangkan or menurunkan berat badannya lebih 20 pounds!!! hebat gilosss!!! siapa? haaa... meh saya nak tunjuk gambar... saksikanlaaaaahhhh~~~~

Early 2012
present

present

present
 Amazing huh? YES!! Christina Aguilera!!!!! She is my sister! hahahhah.. kami ada suara yang lebih kurang je.. hihu.. suara saya kurang sikit je control daripada dia.. hahahahaha.. *buek..

Hebat dia kan, mungkin sebab pressure from media and also words from Joan Rivers, dia membuat keputusan untuk mengurangkan berat badan dan tada!!! she made it darling, she made it!!!

So, adakah saya ingin seperti ini? Aduh, baru je makan 4 ketul gulai asam ikan patin tadi.. huhuhuh,. camne tu?

Assalamualaikum WBT

p/s: kurus. kurus.. kurus....

No comments:

Post a Comment