Nuffnang Ads

Sunday, June 23, 2013

Esok Hari Pertama untuk Minggu Last!!!

Assalamualaikum WBT,

Mata saya sekarang gatal-gatal lah!!! Aduh, pedih bagai, ini adalah kesan daripada udara yang bercampur asap yang diterbangkan dari Indonesia. Menyampah betul!!

Tapi tak tau nak salahkan sapa kan? hahahha, bukan apa, ada satu tahun aritu kecoh gak kan ada jerebu sampai ke Malaysia ni dan ada pihak cakap ia berpunca daripada tindakan satu pihak bank di Malaysia yang membakar tanah untuk ditanam KELAPA SAWIT. Sejauh mana kebenaran itu, sumpah saya tak tahu. hehehe.. tapi bukan menyebarkan fitnah ke apa, cuma menyatakan khabar angin. *tak sama kan? hahahaha. 

Dah lah, sebenarnya, takde apa pun nak dipostkan kat sini, mengantuk dah ni, esok adalah hari pertama bagi minggu terakhir kami di GIATMARA Raub, wish us luck!!

Assalamualaikum WBT

p/s: salam nisfu syaaban!! tak lama nak puasa!! yeay!!

1 comment: