Nuffnang Ads

Saturday, June 1, 2013

Kenduri Kahwin jom!!

Assalamualaikum WBT,

Selamat pagi semua!! Happy Saturday, minta-minta semuanya sihat lah ye.. bukan apa, saya pun sebenarnya tak cukup tidur sebab semalam pergi berjaga memasak kat rumah orang kenduri kahwin. Alhamdulillah, ayam masak merah semalam dimasak dengan baik, dan insyaAllah, segalanya akan menjadi baik hari ini.

Saya semalam balik ke rumah dalam pukul 4.30 pagi!! 4.30 pagi wehhh.. bukan petang, pagi. Memang mengantuk giler tapi ni nak pergi ke rumah orang kenduri tu lah, nak pergi makan dan buat kerja sikit-sikit. hehehe. hari pun panas. alhamdulillah.

okay, nak pergi dah ni.

Assalamualaikum WBT

p/s: nak pakai baju melayu hitam tu, tapi entah kemana saya letakkan. hehehe

No comments:

Post a Comment