Nuffnang Ads

Saturday, June 15, 2013

Mandi manda di Sanctuary Resort..

Assalamualaikum wbt...

Apa khabar? Semua sihat kan? Sesudah sampai di Sanctuary Resort, Cherating, kami duduk-duduk rehatkan diri. Ada yang bermain sukan air, dan saya? Saya duduk dalam bilik dan sekarang ni baru je lepas mandi. Seronok sangat, tapi kena simpan tenaga sebab main air ni memang letih dan menghabiskan tenaga.

Jadi saya kena save tenaga sikit sebab letih. Hihu.. sekarang saya duduk dalam bilik jer. Hahaha... letih sangat.. naik bas.. orang lain takpe lah... dorang memang banyak tenaga... not me darling..  not me.. hahhaha..

Nak tengok sukan apa yang mereka mainkan? Jom!

Assalamualaikum wbt

P/s: seronok.

No comments:

Post a Comment