Nuffnang Ads

Sunday, June 2, 2013

Manfaatkan Ahad anda!

Assalamualaikum WBT,
 
Happy Sunday!! Memang kalau hari Ahad memang panas kan? Masih ada orang kenduri kat kampung saya ni, ibarat kata gantung kuali jek lah, hahaha.. memang lah, hari-hari ada orang kenduri, so, gantung kuali je lah.
 
Ha.. sekarang ada dua rumah yang mengadakan majlis kenduri. saya tak tau lah kenduri apa, tapi sekarang dalam dilemma nak pergi rumah siapa. Tadi mak saya dah pergi da tolong memasak di salah sebuah rumah tu, so, sekarang, betul-betul tak tahu nak pergi mana. hahha. padahal tadi baru je lepas makan nasi goreng telur. hehehe.. 
 
Apa-apa pun, selepas banyak membaca, saya berasa ingin menulis sesuatu, tetapi mungkin masih tidak banyak pembacaan sehinggakan membuatkan saya lost sebentar. Oleh itu, saya biarkan sekejap dan tulis entry yang ini dahulu. Entry yang betul-betul saya nak tulis tu nanti, saya akan tulis tetapi ia perlukan drafting dan refurnishing. hehehe..
 
Baiklah, selamat berhujung minggu semua, manfaatkan hari Ahad ini dengan perkara yang terbaik! okay?
 
Assalamualaikum WBT
 
p/s: Judging me? Please.

No comments:

Post a Comment