Nuffnang Ads

Tuesday, June 11, 2013

Saya TAK SUKA Kucing sebab...

Assalamualaikum WBT,

Eiii... menyampah betul dengan satu makhluk Allah ni, nak benci rasa tak patut, sebab kita sama-sama makhluk Allah, nak disayangi, aduh.. siapalah saya kan?

Tapi, memang tak suka lah, ibarat kata, apa yang makhluk ni buat, memang menyakitkan hati je. Tapi ramai je yang suka makhluk ni, kadang-kadang, siap ada page sendiri kat Facebook. Menyampah!!! mereka ni sebenarnya, tak boleh dibuat kawan.. sebab apa? sebab, dorang ni TERLAMPAU KIUT...

Mencik lah. dorang ni memang kiut, kalau saya pun jumpa, rasa nak cubit-cubit je pipi mereka, nak gomol2 je mereka, nak pegang mereka, nak belai mereka, rasa eeeiiiiiiii.. menyampahnya!! sebab terlampau kiut, menci sangat!!! Kadang-kadang tu, kalau dorang lalu je, rasa nak tangkap dan letak dalam beg bawak balik. hahahha...

nak tengok gambar mereka yang kiut-miut ni?

"jilat telinga diaaaa..."

" aik? kenapa terbalik tu?"

"Mana aku tau lantai tu baru letak simen!!!"

" Kenapa comel sangat ni?"

" Kami selalu makan sekeluarga itu saiz"

"Okay, muka surat ni tak penting sangatt"

"Sejuk lah maaa"

Nak tengok lagi gambar tucing yang tomey-tomey ni?? Sila lah ke Dunia Kucing kat situ korang boleh tengok gambar kucing-kucing yang kiut miut dan memang cooommmeelll!!!! sangat!!! aaarrrggghhh...stress... hahahaha.. sebab comel sangat!!

Haaa? kalau korang search kat FB pun banyak gambar-gambar tiut miut ni.. try lah.. saya dah tak sanggup dah, dorang ni kiut sangat!!!

Assalamualaikum WBT

p/s: Suspen tak?

2 comments:

  1. Naz : www.meow.com aduh.. lagi lah aku sakit hatinya nanti...hahahah

    ReplyDelete