Nuffnang Ads

Monday, July 8, 2013

Carilah Pasangan Yang Baik-baik.

Assalamualaikum WBT,

Memintak semuanya sihat belaka yer? Okay lah, ingat tak lagi aritu saya bermimpi aka Ilham daripada Allah yang diberi kepada hamba-Nya. Ingat tak? Ala. yang saya mimpi sal kucing tu, ingat tak? Kalau ingat, bagus, alhamdulillah, itu yang saya nak cerita ni.

Alhamdulillah, mimpi tersebut adalah petanda kepada kebaikan, amin. Saya dah dihadiahkan mesin, hehehe... *thanks makde atas mesin tersebut, akan ku buat baju raya makde itu, hehehe,,, kain dah ada. 

Okay, ada sesuatu nak cerita nih, hehehe... orang selalu kata, kalau nak cari pasangan hidup, carilah yang boleh membimbing kita ke arah kebaikan dan Islam. Takde lah nak cerita sangat, cuma, kadang-kadang tertanya, betul ke? Bukan ia berasaskan kepada jodoh ke? kan? huhuhuhuhu...

Dah lah, mengantuk lah, sok nak g KL jap, cari kain.

Assalamualaikum WBT

p/s: petang esok.

No comments:

Post a Comment