Nuffnang Ads

Sunday, July 14, 2013

Cory Monteith GLEE actor was found dead!!

Assalamualaikum WBT,

Salam untuk semua, gitu! permulaan yang bagus untuk hari ini tadi. Hari ini saya sempat belajar satu resepi kuih tradisional daripada mak saya. Kuih Seri Muka Gula Merah atau lebih dikenali dengan nama Tok Aji Serban di Terengganu. 

Nanti saya buat entry sal makanan yer. Hehehe..

Ada banyak benda nak cerita ni, 

Hari ni tadi, saya tengok cerita Balik Kampung *tak tau cerita tahun berapa, tapi dalam cerita tu ada Imuda, Mr Os, Noreen Nor, Kak Jee dan ramai lagi aktor Malaysia. hehehe.. Time tu Kak Jee masih anak dara gitu. kalau tak silap lah, tapi kalau silap, maafkan saya yer Kak Jee,...

 \
Then, I heard this one sad news, Cory Monteith aka Finn Hudson in the hit series GLEE was found dead in Fairmont Pacific Rims in Vancouver. Terkejut saya, memang terkejut sebab saya memang peminat GLEE and I watched GLEE for like all seasons and I mean, he was a great actor dan saya juga rasa dia sememangnya seorang kawan yang baik. He was like the core actor of GLEE, I do not know what would be the cause of death, depression, drugs, I really do not know, but condolences to his family and also GLEE family. He was a nice man. I truly believe so. Apparently, he was drugs overdosed.


Apa-apa pun, I'd really hope that GLEE would rest for a while, like a month and then start thinking about a tribute to Cory. He was a wonderful actor.

Here are the source of news on Montieth death.


What can we do, dia mungkin ada masalah yang tidak dapat diselesaikan tapi he chose to end his like this. Whatever it is, my heart goes with his family.

Toodles.

p/s: Speechless with the loss.

2 comments:

  1. Itulah yang terjadi buat penagih dadah omputeh. Moga buat pengajaran buat kita.

    Dulu suka juga saya tonton Glee. Terutama Musim 1 dan 2. Tetapi tidak seterusnya. Jalan cerita yang lebih *adult* bagi saya.

    p/s: banyak resipi kuih dicuba. Masuk Master Chef?

    ReplyDelete
  2. Iwong : Itu lah... Hehe.. Saya pun suka tengok, all seasons, *adult*, ia ada juga menyentuh isu2 sosial.

    p/s: Master Chef? kalau ada, nak jugk cuba.. mana tau kan..

    ReplyDelete