Nuffnang Ads

Thursday, July 11, 2013

Diari Ramadhan - Day Two Part 1

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar? Bersua lagi kita dalam Ketuk- ketuk..Ramadhan. hahahha. takde pun, saje je, semalam tengok Ketuk-ketuk...Ramadhan *sambil buat gaya Sheila Rusly.. panggil Sis tau! Kelas.. hahahha..Tak pelik ke panggil Sis? Berasal dari perkataan Inggeris kan/ Sister? so, kalau tukar jadi Ukhti tak boleh? Pakai tudung molek sangat dah... tengok lak Wilma ..mak aigh!! Cantik yang amat.. dah lah putih.. bertudung lak tu.. pergghhh... cantik!

Okay, semua maklum bahawa kalau Bulan Ramadhan yang mulia ni, banyak gerai-gerai yang akan tumbuh. Biasalah, perniagaan kan 9/10 daripada rezeki kan? Jaaddiiii.. kami pun berniagalah, nanti saya ambil gambar then letak kat sini eyh, Menu? Nantilah..

Assalamualaikum WBT

p/s: nak pergi setup tempat niaga jap!!

No comments:

Post a Comment