Nuffnang Ads

Saturday, July 27, 2013

Jagalah Aurat Di Bulan Ramadhan.

Assalamualaikum WBT,

Memang menjadi lumrah manusia pergi ke Bazaar Ramadhan dengan pakaian, walaweh.. memang kaw-kaw punya menunjuk. Hahhaha... Ada sekali hari tu, rasanya saya dan cerita dah, tapi, biarlah, biar buat teladan. 

Saya pergi hari tu satu bazaar, ada akak ni, pakai tight light blue, badan ala-ala teddy besar queen size punya,,, so, *jangan bayangkan, takut batal puasa, lepas berbuka nanti baru bayangkan, Janganlah, camtu, kain kan banyak, takpun, pakai je skirt labuh tu, tapi beli saiz sendiri, jangan beli saiz anak jiran yang tadika tu, bahaya. Takat dosa lebih banyak. Saya tengok sekali je, lepas tu, terus, rasa pening. Iya lah, nak muntah, pening kepala dan pelbagai simptoms lain yang menyerang diri ini ketika masa itu. Terus rasa cam, wthell, pening. 

So, ada lah saya buat satu doddle ni, *harap maaf, tak cantik, tapi bolehlah... hihu...

 Huhuuuuu..

Pernah terjadi kepada diri anda. Yes, ia pernah terjadi kepada diri saya sendiri.

Harap maklum, ini adalah pengalaman sebenar.

Assalamualaikum WBT

p/s: hoohaaa...



 

No comments:

Post a Comment