Nuffnang Ads

Sunday, July 28, 2013

Saya adalah Raja Typo!!!

Assalamualaikum WBT,
 
Alhamdulillah, saya baru je siap buat pola baju melayu tradisional untuk tiga anak sedara saya. InsyaAllah, hari ini akan siap sepasang baju, setidak-tidaknya siap sehelai baju. Hehehe.. banyak juga yang perlu dijahitkan, nasib baik seluar buat seluar biasa je, kalau berzip bagai, mampus den! hahaha, bukan tak pandai, tapi rumit sikit, hehhee..
 
 
Bila bercakap fasal typo kan, pergghhh.. memang saya adalah Raja Typo, sebab kalau menulis tweet ke apa, memang lah typo banyak. BTW, kepada saya nak follow Twitter saya, @adikqemall mesti ada nanti, kot, hehehe.. takpun, search akmallrazlan, pun mesti jumpa. Berbalik kepada typo tadi, kalau tulis blog ni, takpe, sebab huruf dia sebutir-sebutir, no problem, tapi kalau time nak bertweet je, mesti ada typo, MESTI! nak pulak saya guna Samsung Grand touchscreen tu, huhuhu.. tekan satu huruf, 15 huruf lain keluar, huhuhu.. kadang-kadang sedih juga, sedih sebab jari den dabak punya saiz. hahaha.. tapi padanlah dengan badan kan, kalau badan besar, jari kecil, ada masalah tuh. Tak normal.
 
Dah lah cerita fasal typo ni, banyak sangat tulis nanti, banyak pulak typonya kan? hehhee..
 
Assalamualaikum WBT
 
p/s: memang camtu typonya.

No comments:

Post a Comment