Nuffnang Ads

Friday, August 23, 2013

Happy Birthday untuk Kami!!! 22 August 2013.

Assalamualaikum WBT, 

Alhamdulillah, semalam 22 August 2013 adalah ulangtahun kelahiran kami. Mesti ada yang terkejut sebab kenapa saya cakap kami kan? hahaha, memang, sebab kami ada merujuk kepada saya dan Kembar saya, Saufi bin Razlan. 



To all readers, ni la kembar saya. Mungkin ada yang berpendapat, saya menipu. Tak kuasa saya nak menipu korang weh, ni la kembar saya, masa saya dalam kandungan tu, saya kongsi perut dengan dia. Bayangkan dalam kandungan mak saya, 5 kilo untuk dua-dua. Mau terbalik perut. hehehe.. kami dah 25 tahun sekarang, dan kami langsung tak seiras. Seriously, semalam buat lesen, orang JPJ tu cakap, 'eh, kembar, tapi kenapa yang tu besar yang ni kecil".

Nak je cakap, "akak memang suka eyh keje kat sini?" selebihnya, fikir sendiri. hahahahah..

Alhamdulillah, sudah 25 tahun hidup dalam dunia Allah yang ini, insyaAllah, saya akan cuba berubah sedikit demi sedikit. amin.

Assalamualaikum WBT

p/s: makan KFC jer..hahhaha

3 comments:

  1. Happy birthday!! May Allah bless u...
    Tak sangka ada kembar

    ReplyDelete
  2. akmal besar, saufi kecik sikit...hahaha

    ReplyDelete