Nuffnang Ads

Tuesday, August 20, 2013

Mari Makan!!!! Lunch, Jom!

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua? Alhamdulillah, saya sihat dan sejahtera. 

Saya dah lunch da, lebih kurang sejam yang lalu. Huhuhu.. hari ni saya masak...

Nasi putih
Gulai Asam Tempoyak Daging dan Tulang
Sotong masak sambal
Sayur Air Daun Cemperai
Cencaluk
Telur Masin
Sambal belacan
Sambal dan tempoyak

Perhh!! banyak kan? itu lah, kalau dah memasak, memang banyak dapatnya. hihu.. ni tengah kenyang lagi. Nasib baik banyak makan lauk, kalau banyak makan nasi, mampus! huhuhu.. ni dalam proses menguruskan badan, walaupun ! kan! hahahahha..

Ni sambung kemas bilik sebenarnya, memang macam tongkang pecah dah, nak menangis saya melihatkann bilik yang sungguh, amat, "kemas", "suka" sangat. Mencik!!! Nyampah!! tapi apa boleh buat, almari den takdo, so, rasanya kena letak dalam bag yang bapak tu, then beli box yang boleh tutup tu, rasanya okay lah..hahaha.. malas la beli almari, bilik kecil, tambah almari, lagi la, kemetot.

dah la, nak sambung kemas. Nanti mak saya marah.

Assalamualaikum WBT

p/s: malas la nak post gambar,, payah...huhu

No comments:

Post a Comment