Nuffnang Ads

Saturday, August 10, 2013

Menziarah ke mana Raya ke Tiga ni???

Assalamualaikum WBT,

Apa perancangan anda untuk hari Raya ke-3 ni? hari raya ke tiga, tapi masihkah beraya? Masih adakah proses ziarah-menziarahi ini? InsyaAllah, ada. Amin. 

Saya masih atas katil ni, baring-baring, tak ley nak bangun terus lah, saya selesema, batuk-batuk bagai, terasa badan lemah sikit. Itu yang terasa cam malas nak bergerak sikit tu, huhuhu... 

Saya pun merasakan ramai jugak yang amik masa untuk bergerak hari ni kan? Saya tak tahu lah nak masak apa hari ni, tapi rasanya nak masak sesuatu, mungkin nasi tomato? mungkin lah,,, hehehe 

dah lah, saya nak pergi mandi jap, then kalau ada masa nanti, saya update lagi. 

Assalamualaikum WBT

p/s: Traffic turun sebab orang beraya kot.

No comments:

Post a Comment