Nuffnang Ads

Friday, August 9, 2013

Selamat Hari Raya !!!

Assalamualaikum WBT,




Ya Allah, susahnya nak update blog kan? hahaha, bukan apa, sibuk siut beraya, Semalam hari raya pertama memang kaw-kaw punya takde masa. Maklumlah, mengaku diri cam retis, ala2 gitu, orang bertali arus lah datang. Hehe,tadelah, saudara-mara yang balik ke kampung wajib diraikan kan? Tak gitu kan? 

Nak dijadikan cerita, semalam saya tangkap gambar guna camera lah, ya sedihnya, gambar tersebut hilang tatkala dibawa masuk ke dalam laptop. Sedih!! mungkin laptop ada virus kot, nak bawak kedai lah!!! huhuh. sedih sangat! Masih terasa kesedihan ini.

Jadinya, mungkin kami akan mengambil sekali lagi gambar keluarga dan pakai baju seragam balik, insyaAllah. Nak fram cadangannya, tapi dan jadi camni, nak buat camne. huhuhu.. sedih wooo!!!! 

dah hari ni adalah hari raya kedua pulak, boleh bangun dah la lambat, dalam kol 10 camtu kan, do not know what got into me, mungkin setan dah lepas, maybe diorng duk bermain dalam kepala saya then suruh saya bangun lambat. Huhu. seksa. Siap memandi, terus masuk dapur, keluarkan ayam then masak nasi ayam. Dalam dua jap, siap! hahahaha.. camtu, memang express rakyat betul. Memang hari ni,. memang air tangan saya, ramai lak tu yang berpeluang merasa air tangan saya tu. Sebenarnya tak berniat pun, tapi dah beraya, nak buat camne kan, niatkan sedekah je lah. Bersedekah bukan di bulan puasa je. huhuh...

Lepas tu, ada kawan-kawan lama dari sekolah rendah datang nak beraya dan saya dan abang kembar saya pun ikut lah sekali. Seronok, pergi beraya ke rumah kengkawan lama dedulu kan, masih tak berubah, macam dedulu jugak. Seronok.

Dan sekarang? Saya letih, dan mengantuk yang amat. huhuhu..

Assalamualaikum WBT

p/s: nak makan sesuatu untuk mengurangkan berat badan. *lagi? hahahahahha

No comments:

Post a Comment