Nuffnang Ads

Tuesday, September 17, 2013

Alhamdulillah, bersyukur kepada Allah SWT.

Assalamualaikum WBT,
 
Alhamdulillah, syukur kepada Allah SWT sebab saya dah lepas makan, terima kasih atas rezeki yang diberikan.
 
Hari ni saya masak dua lauk yang memang mudah untuk dimasak. Sotong Sambal Merah dengan Tomato dan Kobis Panjang Cina dan Cendawan Shitake Masak Sos Tiram dan kakak saya masak Sambal Pedas Kacang Panjang. Kaw-kaw pedas! harap maklum. hahahha.. mak pulak buat Ikan Kecik*sungai Bakar Air Asam Tempoyak. Hari-hari camni, memang gemuk la saya, dah la memang gemok.hahhahaha...
 
Hari ni saya pergi ke beberapa tempat untuk do something, insyaAllah, nanti saya kongsikan bila dah betul-betul dapat, okay?
 
Dah la, hari entry pendek je, saya memang mengantuk, so nak lelap kejap je, then baru buat kerja. Hehehe..
 
Assalamualaikum WBT
 
p/s: tito.

No comments:

Post a Comment