Nuffnang Ads

Friday, September 6, 2013

Baju-baju Yang Saya Buat.

Assalamualaikum WBT,

Haa.. saya ada sesuatu yang saya nak tunjuk. Hehehe.. bukan nak menunjuk, cuma nak share. Dah macam Ah Long kan? hahahaha, "kami cuma nak tolong". gituh!!!

Dah lah, tengok je gambar yang saya nak share ni.

 Gambar ni saya amik tadi masa nak pergi ke Open House.

 Ni pulak Floral Print Pants with Small Grey Plaids Top,
I made it myself. hehee.

Ni pulak adalah details pada jubah yang saya
buat untuk raya aritu cuma detailing tu saya
buat lambat,,hehehhe

Hehe, itu je la dulu, nanti bila dah betul-betul siap, saya buat cantik sikit okay? Guna camera yang cantik, tapi tunggu saya baiki laptop dulu lah, hihu... 

Assalamualaikum WBT

p/s: okay tak agaknya? Nampak kurus kan?
p/s: Sorry la, gambar tu agak tak cantik,..

No comments:

Post a Comment