Nuffnang Ads

Saturday, September 7, 2013

The Marathon Begins. *again

Assalamualaikum WBT,

Selamat pagi semua!!! Apa khabar? Sejak, dua menjak ni saya bangun agak awal cuma pagi tadi saya bangun lambat sebab mungkin saya menggunakan garam untuk ubat lidah saya yang luka tu, Pedih sikit tapi tu lah, sebagai seorang yang ada darah tinggi *tapi malas nak makan ubat, garam dan saya memang satu component yang tidak boleh didekatkan. Yup.

Then, saya sapu kat tempat yang luka tu, pedih tapi rasanya berbaloi. InsyaAllah, semuanya akan baik. Hehehe... Ni pun saya dah cam salivating disebabkan ulser kot, ia macam ulser lah, tapi takde lak yang putih-putih tuh. huhuhu....

I am not watching the last movie of the Harry Potter movies. Hehehe...The last one, the very last where it all ends. To be honest, I will watch these amazing movies over and over again, I do not care how many times, as long as I could live my childhood stories, well, why not right? hehehe... I still remember, the time I watched the very first movie, the Harry Potter and the Sorcerer's Stone, it was on TV2, yup! Its still fresh on my mind. I since then, I love the movie. 

So, I need to focus now...

Assalamualaikum WBT,

p/s: saya ada sesuatu nak cakap sal AF 2013 nanti, tunggu eyh.

No comments:

Post a Comment