Nuffnang Ads

Wednesday, September 11, 2013

WW Fashion Magazine, Nasha Aziz.

Assalamualaikum WBT,
 
I would do anything to actually have the time to update my blog. Eyh! Tercakap omputis lak, tetibe. Hehehe..
 
Okay, untuk entry kali ini, saya menulisnya menggunakan Internet Explorer (IE) which is very new to me, saya sebenarnya tidak berapa pandai menggunakan IE ni sebab entah, saya tak biasa kot. hihu... mungkin lepas ni saya kena biasakan dengan IE ni, iya lah, mana tahu kalau Musang Berapi buat hal lagi, sampai saya tak boleh nak update blog kan? Blog ni bagi saya dah jadi satu hobby sebenarnya, lagipun, at least I have a channel to channel my inner senses kan?

Kate Moss everyone??

Miss Naomi Campbell? International standard!

Nasha Aziz? Yup! she is!
 
Tadi saya ada beli satu fashion magazine dalam Bahasa Malaysia, saya memang tak lama perhatikan magazine ni, cuma takde niat nak beli je tetapi! tadi tengok ada muka Nasha Aziz as front cover, terus saya sambar, *macam burung helang sambar ikan tu, ha..camtu lah.. fashion magazine tu namanya WW dan Wirda Adnan adalah editornya, dulu dia editor untuk GLAM Malaysia, hehehe..
 
Cantik dia *Nasha Aziz, tapi front cover tu for me, terlampau pelik, like takde narutal beauty lah, the leher is too long and the face is weird. Terlampau banyak editing process kot. Maybe lah, tapi tetapi isi dalamnya cantik dengan harga yang hanya RM8, cantik lah! hihu..

Sebut fasal Nasha Aziz ni kan, teringat kawan aku, muka dia sama cam Nasha Aziz.. hehhee.. Belle, you know it kan?
 
Lagipun, saya boleh tengok the trends kan. hehehe... *takde lah cam nak follow the trend sangat tapi at least, I know, who knows kan?
 
Saya ni sebenarnya pening lah, mungkin darah tinggi naik kot, entah lah kenapa, saya pun tak tahu, mungkin saya terlampau banyak fikir kot, terlampau banyak menyepikan diri... huhuhu..it was not my intention pun sebenarnya.. huhu..

Assalamualaikum WBT

p/s: Losing touch on blogging? hurrmmm...


No comments:

Post a Comment