Nuffnang Ads

Thursday, October 17, 2013

Baru Nak Up.. Jangan Nak Diva Sangat Okay???

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua? Mesti semua sihat kan?

Alhamdulillah, walaupun sakit perut sekarang ni sebab makan daging banyak sangat kot, tapi tetap memantapkan diri untuk mengupdate blog yang semakin lama semakin diterima ramai. *verangan sangat! hahahha.. takde la nak perasaan DIVA kan, gila, orang baru nak baca blog kita, nak berangan DIVA pulak, ohhh.. tak nak! OMG!

Bercakap sal OMG ni, tadi saya dengan anak sedara saya tadi tengok la citer Fashionstar, finale moment, pastu ada session untuk bagi title Fashionstar tu lah kan, then bila cakap pemenang tu, Kara Larricks, then dia cakap lah "oh my god.. I dont know what to say, Im speechless".Tau anak sedara saya buat apa, dia letak tangan kat mulut dia, then dia cakap, "oh my god!!"... hahaha..bongoks melampau.. saya pun cakap, "ada yang kena sepak ni kang.." pastu dia lari sambil cakap "omg!! omg!!".. ugh! shoot!.. 

Okay, hari ni saya dengan mak saya pergi ke kebun, kami pergi menabur baja kejap. Kejap je. Kebun getah, anak getah kecil lagi, so, pergi la, tolong mak. hihu...

Lepas tu, I kemas bilik kejap, then study articles... hihu...

And sekarang, I am quite tired and I need to watch television. I did not watch television after the Fashionstar. Just one hour tadi, tak cukup. hahhaha..

Assalamualaikum WBT

p/s: I need to drink hot drinks now. I need green tea!!!

1 comment:

  1. hey nice post meh, You are one of the best writers I've seen of recent. I love your style of blogging here. this post reminds me of an equally interesting post that I read some time ago on Daniel Uyi's blog: How To Solve Big Problems .
    keep up the good work friend. I will be back to read more of your posts.

    Regards

    ReplyDelete