Nuffnang Ads

Monday, October 7, 2013

Ke Resort Tanah Aina, Bentong.

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar anda semua? Sudah baca entry ini? dan INI? Kalau belum baca, sila lah klik, moga dapat mencerahkan minda anda. gittuuuhhh...

Baik, hari ni adalah hari Isnin. Alhamdulillah, kita diberikan sehari lagi untuk bernafas kan? Amin, syukur kepada Allah SWT. 

Apa perancangan hari ni? Perancangan saya pada hari ni adalah untuk menyiapkan baju, *cadangannya, tapi pukul 2 petang kang, ayah saya minta tolong hantar dia ke mesyuarat di Bentong, Tanah Aina. Mesyuarat apa entah, saya hantar je. Malas nak fikir sangat, ayah jarang bawak kereta jauh-jauh sebab takut mengantuk, so, saya akan bawa kereta tu ayah duduk je sebelah dan tidur. Cam biasa. hahahha... no hal, saya tak kesah pun.

okay, orang kata Tanah Aina tu cantik, nanti saya tangkap gambar and post kat sini eyh? hehehe..

Assalamualaikum WBT

p/s: entry pendek je, sebab lapar sangat ni!!!

1 comment: