Nuffnang Ads

Thursday, October 24, 2013

Kes Pembunuhan Pegawai Bank Ambank.

Assalamualaikum WBT,

Selamat pagi semua. Saya terkejut gila baca fasal kes bermotif Pembunuhan oleh seorang jaga Ambank. Dia membunuh seorang pegawai bank wanita berusia 37 tahun. Motif sebenar semestinya masih disiasat, tetapi, melihatkan paparan rakaman CCTV yang boleh diklasifikasikan sebagai mengerikan dan menyeramkan. Seriously, beberapa hari lepas ada lagi kes yang juga mengerikan, di mana, mangsa dibunuh dan diletakkan di dalam suitcase.

Kenapa lah dengan manusia ni? Apa hak korang nak amik nyawa orang lain? Itu bukan hak korang, tak kisahlah agama apa yang anda anuti, takde agama dalam dunia ni yang menggalakkan pembunuhan, well, except satu agama ni, YAHUDI! Agama Yahudi mabuk ni menggalakkan pembunuhan orang, so, patut pun Hitler bunuh dorang dulu, tapi masih dorang ada dalam dunia Allah SWT ni, dan ada sebab mereka itu hidup, supaya kita menjadi waras sebab mereka TIDAK WARAS.

Kepada semua, kita hendaklah berhati-hati supaya kita selamat hidup di dalam dunia ini. Saya mendoakan semua rakyat Malaysia supaya selamat belaka, berhati-hati lah ye...

Baik, kita sudah tentu tidak mahu menjadi seperti Yahudi ni bukan? oleh itu, perbetulkan hati dan dekatkan diri dengan agama. Nescaya, kita tidak akan terpesong. 

Kepada si jaga haiwan yang membunuh tersebut, sudah pasti anda tidak akan terlepas dari tali gantung, jadi, sudah pasti semua rakyat Malaysia menginginkan keadilan terhadap pembunuh ini.

Assalamualaikum WBT

p/s: semoga roh Mangsa di cucuri rahmat.

2 comments:

  1. nah..berbuah suda hasil projek ic yg banyak diternak di sabah..ni org bukan local sabahan

    ReplyDelete
  2. Anon : entah la, saya tidak tahu, tapi kalau betul bagai dikata...hendaklah perkara ini ditangani dengan SEGERA!!

    ReplyDelete