Nuffnang Ads

Saturday, October 5, 2013

Menu Lunch Hari Ini!!! Menu Anda Apa Pula???

Assalamualaikum WBT,

Salam Sabtu semua... apa khabar? memintak semuanya sihat belaka, alhamdulillah. 

Baik sayangku semua, saya hari ni as usual, memasak makanan yang memang menjadi forte saya. Masakan yang simple tapi full of flavours *macam judge MasterChef tak? home cooks kan.. biasalah... hahahha.. baik, mari saya tunjukkan gambar-gambarnya terlebih dahulu anak-anak ku. 
Kangkung Kampung Goreng Belacan
Sotong Dalam Tin Masak Sambal Berkuah
Taugeh Halus Masak Kicap dengan Tauhu Telur
Alhamdulillah, kenyang. Saya ni kan sebenarnya, jenis suka memasak tapi tak la suka sangat makan. Rasanya semua tukang masak semua camtu kan, jarang lah sangat jumpat tukang masak yang suka sangat-sangat makan masakan sendiri. hahaha.. tapi takde la sampai tak makan langsung, melampau pulak lah kan.

Okay, ada at least DUA entry lagi yang tertangguh *entry resipi kan?

Sup Taufu Lembut dengan Sawi Pendek
Tomyam Merah 

Ini dua resipi yang saya tak dapat masa nak menulisnya, mungkin saya kena list down dulu then baru tulis here on my blog kan? Takpe, nanti saya tulis, *bear with me okay?

Tambah lagi 3 resipi!.. huahuahua.. boleh lah buat buku mini on resipi yang saya dah buat.. hehehe. ada publisher nak publish keee? *krik krik krik..

Assalamualaikum WBT

p/s: excited giler.. Encik Mat Gebu komen kat blog saya... waaaaa!!!!

No comments:

Post a Comment