Nuffnang Ads

Saturday, October 5, 2013

RELA atau Askat WATANIAH?

Assalamualaikum WBT

Selamat pagi semua... hari ni saya bangun agak pagi untuk hari cuti kan, weekend. *please, walaupun. hehe..

Hari ni, akak saya nak pergi kursus RELA, aah, RELA yang pakai baju warna hijau and kuning tu. Biarlah dia pergi, lagipun, ada elaun sambil nanti dapat mempertahankan negara, gitu!!! hehehe.. saya ? masuk RELA? takkan nak tengok tong dram berlari? gitu? kena kurus dulu baru boleh masuk, kalau masuk nanti, rasanya saya nak masuk Wataniah, tapi tu lah, badan terlalu gemok, nak masuk wataniah badan kena kurus dan stamina kena hebat, kan? huhuhuhu.. dan kalau ada musuh, kena panggil mempertahankan negara, adakah saya bersedia untuk semua itu? *entah,*kalau masuk lahh..

Nak kuruskan badan pun susah... nak masuk Wataniah lak kan? Wataniah tu bukan main-main, itu askar, Askat Wataniah. Ikutkan level, Askar Wataniah ni benteng kedua negara. punya lah hebat, saya? 

dah la cakap sal Wataniah, RELA ni, nak g sarapan jap! daaa...

Assalamualaikum WBT

p/s: nak makan apa eyh?

2 comments:

  1. tak salah isi masa lapang ngan khidmat sosial...

    ReplyDelete
  2. Nazirah : hehehe... amboi2...

    ReplyDelete