Nuffnang Ads

Tuesday, October 22, 2013

Sesiapa Pun Boleh Jadi Pengkritik AF 2013.

Assalamualaikum WBT,

Kalau pagi je kan, mesti rumah saya akan heboh dengan banyak perkara. Perkara apa?

1. 3 anak sedara saya bangun untuk ke sekolah.
2. Mak saya gerak abang dan saya untuk bangun awal.
3. Hal-hal berbangkit.

haaa.. camtu lah kalau tiap-tiap hari bekerja. Biasalah, macam-macam ada banyak pendapat, nak-nak abang saya. Pening-pening.



Okay, semalam saya tengok AF Buzz 2013 jap, ada Syafinaz kat dalam rancangan tu. Bagus Syafinaz ni, bukan apa, kalau hendak menjadi pengkritik, jadilah cam Syafinaz tu, dia bukan hanya diiktiraf dalam negara Academically, tetapi, dia juga dikenali di luar negara dalam opera bunch. Camtu lah...


Tapi sebenarnya dalam AF2013 ni, SESIAPA pun boleh menjadi pengkritik. Setakat kritik je, apalah sangat kan? saya pun boleh sebab apa? sebab we are not sailing the same boat as the students. Dan the students pun bukan berlayar the same boat dengan pelajar lain kan? hahahhaha.. so, no wonder lah ada moment throwing under the bus moments dalam rancangan tu kan? Kesian. Perlu ke benda tu semua.

One more thing, I heard Nabila cakap, "Iya la kan, kalau Abang Edry tak puas hati, nanti saya akan buat Abang Edry puas hati pulak, kita buat gradually lah (dari minggu ke minggu)". Dek! or dek!! kau tu dah minggu ke berapa? Minggu ke 6 dah... please lah.

dah lah, nanti saya bagi full kritik on this matter okay?

Assalamualaikum WBT

p/s: toodles!

No comments:

Post a Comment