Nuffnang Ads

Thursday, November 28, 2013

ADIK konon!! hahahha..

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar di nak ke tengah malam ni? Tidur lena tak? Eh? malam ni malam Jumaat, takpe sempat lagi baca entry saya ni....muahahahha...

Okay, baik, saya ada benda nak cerita ni. Well, semalam, kipas dinding saya rosak, then saya amiklah kipas lantai yang pendek tu, well, kepunyaan ayah saya lah, saya pinjam. Hehehe.. nanti pulang lah balik kan.

Tadi ayah saya tanya,

"Kipas adik rosak apa ke?"

"aahh.. pinjam dulu kipas ayah ni".

Okay-okay, the main reason saya nak cakap kat sini bukanlah fasal kipas. Hahahha.. tapi my dad call me ADIK okay. Biasalah, anak bongsu, takkan nak panggil abang lak kan, gitu! hahahaha.. 

Well, I don't actually care about other people nak panggil apa pun, but my dad and mum mesti call me adik. Kadang-kadang tertukar dengan anak sedara saya sendiri, Nadim yang 2 tahun lebih tu dengan Fitri yang nak masuk 7 tahun tu. Hahahha.. saya? umur? hahahahha.. so, bayangkan kalau my mum panggil, 

"Adik!, makan".

saya pun menyahut sekali tuh.. tak nak kalah.. hahahhahaha... tapi saya ada je nama lain yang dipanggil pun, Mey or Mei gitu... *ikut sebutan lah... so, itu lah ceritnya, dilemma anak bongsu yang tak berapa nak di dalam dilemma pun. Hahaha..

Assalamualaikum WBT

p/s: Takut nak letak gambar, takut jadi macam Encik BEN tu.. click sini.

No comments:

Post a Comment