Nuffnang Ads

Wednesday, November 6, 2013

Blog Que Ahmad (Abe) yang bagus.

Assalamualaikum WBT,

Maaf, saya tak update satu entry pun semalam, saya memang tak dapat nak update, agak sibuk dengan urusan seharian.. hehe..

Tapi apa-apa pun, saya nak kongsikan satu blog yang memang mempunyai manfaat yang sangat bagus, saya tak tau lagi nak cakap macamne manfaatnya, saya selalu kalau baca blog ni, rasa macam, Ya Allah, kecilnya hamba Mu ini, sungguh cetek ilmu hamba Mu ini, Ya Allah. Macam-macam terfikir sebab betapa kurangnya diri ini tetapi masih lagi ingin bermegah-megah. Ampunkanlah hamba Mu ini.

Jadi, blog yang kongsikan adalah, Blog Abe. Pemilik blog ini membahasakan diri dia Abe so, saya tulis blog Abe je lah kan, mungkin dia orang Kelantan kot, senang je nama panggilannya. Mudah dan senang untuk diingati.

Blog Abe ni memang banyak cerita-cerita menarik, tapi mostly, ia lebih kepada Keislaman, kisah-kisah tauladan, pengajaran dan sebagainya. Kepada yang menginginkan pembacaan yang menjurus kepada keinsafan, sila lah baca dan follow blog Abe ni, terima kasih.

Dan kepada Abe, terima kasih kerana tulisan yang sungguh menginsafkan, In Shaa Allah, suatu hari nanti kita semua akan insaf, Amin.

Assalamualaikum WBT

p/s : macam kejadian pelik...hurrmmm..

4 comments:

  1. wah bz ye. hehe.. licha kalau weeknd mg xblog. xpun cuti. haha. kalau extra rajin, buat post schedule je on weeknd.

    ReplyDelete
  2. Liza Licha : saya jarang buat schedule.. nak buat tapi takde masa..tak pandai satu..hahaha

    ReplyDelete
  3. Terima kasih dik sb support Blog Abe...

    ReplyDelete
  4. Que Ahmad : no hal...saya memang suka baca blog Abe...

    ReplyDelete