Nuffnang Ads

Saturday, November 16, 2013

Blogger Lelaki dan Blogger Wanita? Siapa yang paling famous dan berinspirasi?

Assalamualaikum WBT,

Entry kali ni saya nak bawakan satu isu perbincangan yang pada saya agak menarik untuk dibincangkan.


Baiklah, kita semua maklum, kat Malaysia ni je ada ramai blogger itu termasuklah yang menulis di tumblr, blogspot, wordpress, dayer, dan banyak lagi. Banyak juga blogger yang menspesifikan blog mereka untuk sesuatu minat.

Seperti 

blog masakan, Abang Mat, Kak Jee, Kak Antara Benua, .. 
blog diari harian, Abang BEN, saya, Yuyu Zulaikha, Maria Elena, Mak Dara, Kak Datin, E.Zack Cakap Kopi, Fatin Liyana,
blog fashion, Mas Angelina, KekNis,
blog news, Mazidul Akmal, Lulu Caldina, Rotikaya, Abang Nara,
blog petua, Tihara
blog cerita-cerita stress, Aku Stress Giler

Dan banyak lagi yang lain sebenarnya...

Kalau dalam blog masakan, kita semua tahulah, ada beberapa nama yang hebat menulis untuk berkongsi resepi makanan dan kebanyakkannya adalah wanita, tetapi Abang Mat okay je..he is still standing kan? hihu..

Jadi, topiknya adalah, antara blogger wanita dan blogger lelaki, siapakah yang paling mendapat perhatian?

Saya pun tak tahu lah, sebab kalau nak ikutkan, ramai blogger wanita kat Malaysia ni, jadi, mungkin blogger wanita memilih blogger wanita juga untuk diikuti. Jadi, apa pula pendapat korang? Korang rasa, blogger manakah yang lebih mendapat perhatian? Adakah blogger lelaki, atau blogger wanita? 

Suarakan pendapat anda.. mari kita sama-sama cuba perbaiki diri... mari komen,,jom2...

Assalamualaikum WBT

p/s: sejuk sangat sebab hujan lebat...

2 comments:

  1. i think its equal. as if for me lah, i read blogs base on their writing. kalau cara penulisan dia dapat capture mood saya, then ill go for it. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suerafe : mulanya thanks for commenting on my blog. Yup, saya pun rasa camtu jugak, kalau menarik mesti kita baca kan?

      Delete