Nuffnang Ads

Wednesday, November 20, 2013

I am Done with you... you are a stranger to me now.

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua? Mesti semua sihat kan? Alhamdulillah, walaupun ada perkara yang menyakitkan hati dan memang agak memeranjatkan berlaku, tetapi kami semua tetap tabah, in shaa Allah, perancangan Allah SWT itu lebih baik.

Baik, apa cerita nya? Saya malas nak cerita direct kat sini, tapi cukupkan dengan mengatakan, kalau hidup berteraskan penipuan, kebodohan dan nafsu, baik tak payah hidup lah.. itu je lah.. 

Berhajat jugak nak buat Wordless Wednesday, tapi malangnya, memang tak boleh, memang just.. just tak boleh. 

Tapi apa yang saya nak cakapkan kat sini adalah, semoga Allahh SWT membalas apa yang kamu telah lakukan. Mungkin tidak hari ini, tapi mungkin 2 minggu lagi.. mungkin tahun akan datang, or mungkin 5 tahun lagi.. tapi balasan Allah SWT itu pasti. Makanya, berhati-hati lah. 

Dan lagi satu, dosa kepada ibu bapa dan membelakangkan ibu bapa SELAGI TAK MINTA MAAF, adalah dosa besar. Semua tahu kot menda tu, tapi tetap kau nak buat juga. Hauk sangat kan? Sangap sangat kan? Baguslah, sekarang kau dapat apa yang kau nak... berbahagialah selagi kau boleh. Aku just nak tengok sampai bila kau berbahagia sangat!

Assalamualaikum WBT

p/s: masih sakit hati, mungkin sampai bila-bila, and btw, you are a perfect stranger to me now. 

2 comments:

  1. hm.. be calm ok :) takpe lah.. hidup ni ada karma. one day the karma will hit the person back

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, kan.. memang.. memang menunggu akan karma tersebut...

      Delete