Nuffnang Ads

Wednesday, November 20, 2013

Lantak Kau, Malas Aku Nak Peduli Dah!!!

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua? Mesti semua sihat kan? saya je tak berapa sihat.. tak tau la, mungkin masih pening dengan apa yang berlaku. In Shaa Allah, segalanya akan baik *diri lah, tapi I will not forget about things she have done to us.

Okay, nak cerita sikit ni, saya bukanlah ahli agama tersohor atau ustaz-ustaz yang hebat masuk tv yang mintak bayaran kaw-kaw punya kan? Tapi, kalau setakat buat dosa kat ibu bapa tu saya tahu jugalah apa hukumnya. Nak-nak kalau mak kandung sendiri yang memang mengandungkan kita selama 9 bulan, yang bela, bagi susu bagai, semua-semuanya, then, tengok-tengok kau derhaka? hahaha.. memang bodohlah.

Dah lah membelakangkan mak dan ayah sendiri, buat perkara yang mampu merosakkan diri sendiri. Lantak kau lah, mak ayah aku dah cakap, takkan layan kau selama 1 tahun, kau nak buat apa, kau buat, tapi mungkin naluri ibu dan ayah akan lembut, tapi apa yang aku sure, aku takkan layan kau dah. I will not talk to you ever again dan jangan cuba-cuba nak bercakap dengan aku. Bagi aku kau bukan siapa-siapa. Maaf, kau mintak camni, kau terima je lah, lagipun, kau nak berbahagia kan? so, whatever.

Cuma.. eh! takde cuma, malas aku nak tahu dah fasal kau. Hidup aku susah ke, senang ke, aku tetap takkan tegur kau dah, lantak kau nak cakap apa pun. Kalau aku cakap aku benci, aku benci, jangan harap lah.

Dahlah, mungkin dua tiga hari ni aku akan guna aku sebab kemarahan ni membuak-buak, so, stay alive semua, dan teruskan kehidupan.

Assalamualaikum WBT

p/s: "Dah ini memang takdir aku..." 
Salahkan takdir, salahkan takdir, macam salahkan Allah atas perancangan, so, nampak sangat derhaka.

No comments:

Post a Comment