Nuffnang Ads

Thursday, November 28, 2013

PENDEDAHAN : Perbandingan Gaji PM dan MB Selangor.

Assalamualaikum WBT,

*bagi salam Sunnat Muakkad, jawab salam, WAJIB bagi orang Islam.

Baik, tadi tengok berita di TV3, as usual, berita panas,

Gaji MB dan lain-lain di Selangor yang dibandingkan dengan gaji PM Malaysia serta TPM dan lain-lainnya.

Baiklah, alang-alang dah tunjukkan, apa kata, tunjukkan perolehan gaji SEMUA kerajaan negeri di Malaysia ni, dan semua MENTERI-MENTERI, TIMBALAN MENTERI dan individu-individu lain yang ada dalam kerajaan. Sebagai contoh, Naib Canselor, Ketua Hakim Negara dan lain-lain.


Alang-alang nak berterus terang kan, boleh terus Isytihar harta, kan? Tak gitu? Siapa setuju? kalau setuju, kita kemukan cadangan ini kepada meraka yang lebih arif. Bukan nak suruh mereka menunjuk, tetapi, alang-alang dah begini jadinya. kita teruskan je la kan? Mesti ada rakyat ingin tahu juga kan?

Bukan setakat gaji pokok je, elaun-elaun yang ada tu, boleh lah masukkan sekali, kita tengok berapa puluh juta SEBULAN untuk gaji dan elaun SAHAJA? Boleh camtu? Saya pun nak tahu jugak... bukan provoke ke apa, cuma ingin tahu, kalau telus, baru boleh percaya bukan?

Assalamualaikum WBT

p/s: best jugak Isu ni keluar.

No comments:

Post a Comment