Nuffnang Ads

Saturday, November 30, 2013

Selamat Hari Lahir Kepada Mereka Yang Lahir Pada Bulan November.

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar? mesti semua sihat kan?

Entry ni saya nak tujukan kepada beberapa orang yang lahir pada hari ni, 30 November.



 Pertamanya, kepada Abang Ben Ashaari, daddy kepada Qhaliff dan blogger terkenal serta banyak lagi gelaran beliau. Tahniah Abang Ben, ni dah 3 series kan? ke 4 series? takpe, rahsia okay. hahaha.. 

Keduanya, sepupu saya, pemilik Ratio Design, Zul Mazrie. Very hard working man. Selamat ulangtahun Along.

Ketiganya, kepada kawan saya, Kak Yuni yang memang seorang yang hebat dan komited. Tahniah, kak yuni ni classmate saya dulu. 3 Series dah kan kak yuni? tetap anggun dan cantik.

Haa.. ramai kan yang lahir pada november ni. Tahniah, tahniah, dan saya ucapkan selamat ulangtahun kepada yang lahir pada november. Kalau dalam tepon saya, ada saya buat date untuk tarikh lahir tu kan, ini lah mereka yang lahir pada November.

1 November
Nadhirah Ahmad ( BEN Classmate, Usahawan, Student)
Xuan Mei Fan (FBK frenz, TESL, photographer)

2 November
Jagjeet Singh (FB fren, English Native Speaker)
Nur Aina Mardhiyah

4 November
Nrl Najwa (MaTiC Fren,)

5 November
Dean Yeo (BEN Classmate, MA, Unpowered Ministry)

6 November
Adam Nadra (FBKer, Ex-TESL, BENs)

8 November
Munirah Zulkifly ( Cikgu Bakery GIATMARA Raub)

9 November
Erna Safikah (GIATMARA Raub fren)

10 November
Hezreen Nadia (FBKer, ex-TESL, BEN, penari)

19 November
Amal Amzar Awang (BEN, humanity work)

21 November
Liey Adli (FKI, Ustaz, Atlet, Kawan)
Sharifah Fadlullah (Kawan MaTiC, akak, TA)

24 November
Nurnasihah Rashid (Seha) (Sengal, Ex-TESL, BENs, Melaka)
Puvanes Puva (BEN, JR, Convo)

25 November
Iman Zulhamad (FB Fren, Cosmopoint T'ganu, Muslimah)
Jia Xin Jess (Foodtech, U fren)

26 November
Izzan Izzatie (ex-tesl, budak baik, kecik, MSU)

28 November
Jaa Hashim (Super JR, BEN, baik budak ni)
Liza Rusli (akak, MaTiC, baik )

29 November
Nur Fadzliah (yang ni panjang sikit boleh, TLC, Sabun, Sengal, #takpernahjumpadepandepantapimacamjumpalama budak baik, UITM, English, kawan drama, minat Omar Borkan)

30 November
Haqita Liyana (GM Raub Fren)
Nadia Abdul Rahman (STPM Fren, SMKD )
Zul Mazrie (Cousin, Ratio Design owner, hardworking)
Nik Ayuni (komited, akak, fren, kelam-kabut)
Ben Ashaari (Daddy Blogger, Qhalif, BENASHAARI.com, The Influencer)

Haaa.. rasanya boleh kenal lah kot melalui tag nama dorang tu, hehehe.. 

kepada semua yang lain, those tags tu yang popped on my mind. Itu yang saya ingat tentang anda. Thanks.

Assalamualaikum WBT

p/s: pergh, terpanjang pulak entry hari ni..

2 comments: