Nuffnang Ads

Friday, November 15, 2013

Trust.

Assalamualaikum WBT,

Betul lah orang kata, kepercayaan ibu serta bapa adalah segala-galanya. Sekali sahaja kepercayaan itu dirunyuk atau dihancurkan, makanya, apa sahaja yang anda akan lakukan, segalanya mempunyai perasaan yang kurang senang dari ibu dan bapa.

So, bukan senang nak dapatkan kembali kepercayaan ibu serta bapa. Kepada semua, fikirlah masak-masak dahulu jikalau hendak melakukan sesuatu, bukan apa, kelak diri sendiri merana.

Just saying sebab selalu tengok dalam tv kan, macam-macam.

Assalamualaikum WBT

p/s: entry pendek sebab nak pergi jamuan perpisahan abang mok.

2 comments:

  1. pendek je entry rini? hehe. hm.. tiulah kn. kepercayaan ibu bapa ni penting. kena jga elok2

    ReplyDelete
  2. Liza Licha : kan... memang satu perkara yang amat menakutkan, mintak-mintaklah dijauhkan... Amin.

    ReplyDelete