Nuffnang Ads

Thursday, November 21, 2013

Untuk Menjadi Blogger Yang Terbaik, kita hendaklah....

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua? Mesti semua sihat walafiatkan? Mesti punya lah.. alhamdulillah, 

Baik, ada orang kata untuk menjadi blogger yang terkenal dan bagus, kita kenalah membekalkan pembaca dengan bahan bacaan yang boleh dikaitkan dengan diri para pembaca dan jugak, cara olahan itu hendaklah dalam keadaan yang terbaik. 

Terbaik tidaklah seperti hebat, pom pang pom pang kan? tetapi, hendaklah dapat bahasa yang mudah untuk difahami, tidak berbelit, tidak berulangan dan santai. Itu apa yang saya boleh cakapkan lah, sudah semestinya setiap daripada blogger yang ada menulis, mempunyai cara dan style sendiri kan? 

Saya pun ada juga style saya, tapi saya tak tahu apakah style saya tuh.. hahhahaha... tapi biarlah, selagi mana saya kekalkan cara penulisan saya sekarang ni, mungkin tiada masalah kot. Lagipun, cara saya menulis adalah cara saya bercakap dalam hati.. *monolog, So, sebab tu laju je menulis. Kalau yang cam lama dan panjang sangat tu, itu ayat skema, harap maklum sebab kalau yang skema-skema ni, saya tak pandai sangat, hahahha..

Okay, sekarang saya dah menggunakan Google+Comment untuk blog saya ni, tapi, rasanya okay je cuma masih tak berapa pandai nak handle camne, huahuahua... So, camtu je lah, I will keep updating and writing for my self satisfaction. Lagipun, hidup ni singkat... hihu.

Dah lah, rasa cam mengantuk lah, nak baring jap.

Assalamualaikum WBT

p/s: Rasa cam nak tulis cerita lah satu, skrip ke apa ke, based on true story gitu..huahuaa..

2 comments:

  1. saya hentam kromo je , kna ubah la yek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh... tak yah ubah... kalau dah best,,apa salahnya kan? teruskan je lah...

      Delete