Nuffnang Ads

Thursday, December 5, 2013

Baju Kami Tak Keringggg...

Assalamualaikum WBT,

Alhamdulillah, hari ni kat tempat saya, ada lah tanda-tanda cahaya matahari menyinari kami dan alhamdulillah juga, kain baju yang kami jemur tadi mengering, walaupun hanya sekejap, tapi cukup lah untuk keringkan baju.

Ni nanti, ni baru je tadi jemur kain baju, in shaa Allah, kalau tak kering, jap lagi buat ampaian lagi dalam rumah, bawah kipas. Biar lantak penuh kat dalam rumah, hahaha... pasang kipas lelaju... nenanti kering lah tu, takde arah nak buat lah, itu je la cara yang boleh mengeringkan baju, nak antar dobi, nak mampus? Hujan-hujan ni, lagi lah... berkilo-kilo baju nak dihantar, itu ada lagi lebih kurang dua mesin nak di putarkan, dah 3 mesin dah jemur nya.. tengok lah camneee...*huaaaa.. pening kepala, baju tak keringgg...

Tapi iya lahh.. orang tempat lagi lagi teruk masalahnya berbanding dengan saya baju tak kering kan? Di Kuantan nun lagi teruk, usah kata baju, harta benda semua habis... 

Ada beberapa perkara yang saya ingin perkatakan, tapi lepas ni lah, sebab sekarang saya ada perkara nak buat. Hihu.. nak menjahit kejap. Hehehe..

Assalamualaikum WBT

p/s: main permainan naga kat Samsung saya.. perghhh.. addictive gila.. padahal main perlihara naga je...

2 comments:

  1. at least ader bela naga...hikhik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah.. its like im petting dragons.. hahaha.. my anak sedara yang buat...haha..i main jew..

      Delete