Nuffnang Ads

Monday, December 2, 2013

Hari Hujan, Perut Asyik Lapar.

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua? Errkk..kekenyangan lak perut ni. Hari ni takde lah makan hebat sangat cuma, kalau dah hujan-hujan ni kan, semua sedap. Nak-nak kalau makan lauk kampungan jew... memang lah kekenyangan. Hehe..

Padahal mak saya masak Gulai Lemak Maman dengan Ikan Kembung Pelaling je, Ikan Kembung Pelaling Goreng, Sambal Tempoyak dan saya buat Acar Mantah aka Salad Timun. Hahaha.. biasa-biasa je, tapi makan, macam tak makan seminggu. Hahhaa. takde lah, melampau sangat lak kan. cuma nak cakap betapa hebatnya kalau bab makanan.

Sorry lah, takde gambar, tak sempat amik gambar, lauk dah habis. Hahaha...

Dah, saya nak pergi bawak mak ke klinik jap, nak beli ubat dia.

Assalamualaikum WBT

p/s: Hujan tak berhenti dari semalam.
p/s: saya buat Panna Cotta, nanti saya tunjuk. hehee

2 comments:

  1. sama lah licha kat sini pon..
    hujan kat opis lapar asyik nak kunyah je. tambah lagi kalau xd kerja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. ni baru la reda sikit..tapi dah malam, nak buat camne.takpe lah...

      Delete