Nuffnang Ads

Sunday, December 1, 2013

Hujannnn... makan Ubi Kayu rebus jom!!

Assalamualaikum WBT,

Salam Ahad, hari ni hari Ahad, kalau dua tiga minggu lepas, kalau hari Ahad je, memang sunny, tapi sekarang dah masuk bulan 12, musim tengkujuh dah start sejak November lagi kan? hihu, jadi, hari ni Ahad yang suram dan hujan. Keadaan menjadi lembap, basah dan sejuk tetapi tetap saya berkipas. Hahaha...

Sebab apa berkipas time sesejuk ni? Takde lah, kalau berkipas time sejuk basah ni, okay sikit, boleh keringkan baju-baju, kan? Tak gitu hahaa..

Okay, semalam saya berhujan, hari ni rasa nak demam dan kerongkong ni cam tersekat je camtu... pastu, hari lak hujan bak dicurah-curah. Aduhhh... saya tetap bersyukur Ya Allah, tapi hihu.. sejuk ni... rasa cam duduk London dah... Scotland... gitu...sejuukkk jeeewww...

Kan best kalau hujan-hujan ni makan ubi kayu rebus dengan ikan masin. Fuuhhh.. memang makanan favourite saya,walaupun jarang makan, tapi kalau dalam makan ubi kayu memang. Okay! nak cari ubi kayu, mungkin petang ni, then nak rebus makan dengan ikan masin or parut kelapa!!! waaahhhh kecur air liur saya dahhhh...

Dah mencaruts, nak do something jap.

Assalamualaikum WBT

p/s: Semakin hari semakin hari...

No comments:

Post a Comment