Nuffnang Ads

Monday, January 20, 2014

Kecelaruan Jantina.

Assalamualaikum WBT,

Manusia biasalah kan buat kesalahan, tapi kalau kesalahan mengarut, so, mengarutlah kan? hahahah..

Jadi, hendak dijadikan cerita, saya pergi clinic, seperti dalam entry sebelum ni tadi.. so, ada benda nak ditunjukkan ni.


Hebatkan kesalahan dorang ni? hahahha.. apahal lak la.. padahal terpaku saya dihadapan dorang tu... huhuh.. lantak lah.. tapi ia sesuatu yang memang lawak. pening pun ada tengok misi tu tadi... hihu..

tapi apa-apa pun, saya okay je, takdelah saya nak marah-marah ke apa. I found it funny and takde hal lah... hahaha..

dah lah, kena kemas bilik ni,

Assalamualaikum WBT

p/s: "refreshing yet displeasing to the eyes".

No comments:

Post a Comment